Sevn Alias - 2 Cups / Geen Rust lyrics

Published

0 153 0

Sevn Alias - 2 Cups / Geen Rust lyrics

[Hook: Jonna Fraser, Sevn Alias] Eey, 2 cups, 2 cups 2 cups vandaag, 2 cups Geen rust, geen rust Geen rust vandaag, geen rust Ik pull up, met mijn squad Geen stops vandaag, ik neem shots Ik pull up, met mijn squad Geen stops vandaag, ik neem shots [Verse 1: Jonna Fraser] Ik heb, geen rust, ik doe dit alles voor m'n oude juf En nog steeds, in de Benz Maar daar binnenkort weer op terug Binnenkort ga ik n******gs voorbij Ik sta niet meer in een hele lange rij Bro let op de wintertijd Dan zie je niks, en dan is alles van mij Ik heb één vodka sprite, ik heb twee vodka sprite Jouw b**h geeft mij gelijk Ik geef haar ook gelijk Ik ben benieuwd hoe die n******gs gaan doen als die floes gaat stromen en ik rijd in die Bempie En ik heb 't al beloofd dus moet rennen voor m'n mensen, voor m'n fans vooral voor Brentley [Hook: Jonna Fraser, Sevn Alias] Eey, 2 cups, 2 cups 2 cups vandaag 2 cups Geen rust, geen rust Geen rust vandaag, geen rust Ik pull up, met mijn squad Geen stops vandaag, ik neem shots Ik pull up, met mijn squad Geen stops vandaag, ik neem shots [Verse 2: Sevn Alias] Ik wil die guap (peso), we rennen de block (Lego!) Ik ben in de cup (fredo), me life gaat te fast (Usain Bolt) My n******g ey ey, pull ups en pay al die pricks Heb zoveel sh** op m'n list Ik ben in de filth, m'n moeder die heeft me gemist Ze vraagt me "wanneer word je rich?" (rich) Draai een dikke, jij blijft maar pitten Ik ken geen rust, maak tijd, mijn n******g Praat jij money met me, ey broertje kom verder Ik wil racks on racks on racks, blijf stacken Ik ken die b**h niet maar zij blijft zeggen dat zij mij kent Wanneer zij confest, niet dat ik haar om de zijkant breng Want ik hoor dat ze naait als de Mama Mia wil een zina, hajek zina, shifa tima Boss je kindje grote tuin en grote osso, hayek villa Blijven trappen, moet investen, money leggen voor die fifa (voor die fifa) Neem een shot ik wa*kel op de catwalk als een diva, ey [Hook: Jonna Fraser, Sevn Alias] Eey, 2 cups, 2 cups 2 cups vandaag 2 cups Geen rust, geen rust Geen rust vandaag, geen rust Ik pull up, met m'n squad Geen stops vandaag, ik neem shots Ik pull up, met m'n squad Geen stops vandaag, ik neem shots